• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Português
Консульський прийом громадян
Опубліковано 18 лютого 2020 року о 18:59

Графік консульського прийому громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства

Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця: 9:30 – 12:45

Четвер: 14:30 – 17:45

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо.

Прийом в Консульстві здійснюється виключно за попереднім записом, здійсненим через форму онлайн-реєстрації (як для ПОДАННЯ документів, так і для їх ОТРИМАННЯ). 

Межі консульського округу: Авейру, Брага, Браганса, Віана-ду-Каштелу, Візеу, Віла - Реал, Гуарда, Коїмбра, Порту

Cторінка в мережі Фейсбук "Консульство України в Порту" https://www.facebook.com/UkrConsulPorto

E-mail: [email protected]

Розгляд та опрацювання звернень громадян здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Законом встановлено, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. 

Консульство не отримує звернення, які направляються з електронних скриньок, адреса яких закінчується на ".ru"

Відповідно до Наказу МЗС України від 23.04.2018 року №182, консульський збір, що справляється за вчинення консульської дії, повинен бути сплачений виключно у безготівковій формі та зарахований на окремий поточний рахунок Консульства.

Як здійснити оплату?

Для Вашої зручності в приміщенні Консульства встановлено банківський POS-термінал мережі Multibanco, тому Ви можете оплатити консульський збір в приміщенні Консульства виключно карткою португальського банку, яка працює в мережі Multibanco, відразу після подачі документів.

Якщо у Вас немає можливості оплатити через POS-термінал, то вам необхідно після подачі документів отримати направлення від консульської посадової особи та сплатити консульський збір готівкою у відділенні банку Santander Totta шляхом внесення необхідної суми безпосередньо на відповідний рахунок Консульства.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux